Skip to content
Home » Reteta bunicii pentru arderea grăsimii de pe burta

Reteta bunicii pentru arderea grăsimii de pe burta

  • by
5 legume care distrug grasimea de pe burta

Reteta bunicii pentru arderea grăsimii de pe burta! Nu trebuie să mănânci o pungă de prune uscate de la bunica. Frunzele verzi, cerealele integrale, nucile și fasolea sunt toate bune pentru a ține departe grăsimea care rămâne adânc în burtă. Aceasta se numește grăsime viscerală și este cel mai periculos tip, deoarece se poate înfășura în jurul organelor majore, inclusiv ficatul, pancreasul și rinichii.

Nu există “super alimente” care să ardă grăsimea viscerală. Și nu o poți elimina prin mișcări specifice, cum ar fi abdomenele. În schimb, căutați modalități de a vă îmbunătăți obiceiurile alimentare și adăugați activitate în fiecare zi. Gândiți-vă la o săptămână obișnuită. Unde ați putea face unele schimbări?

În timp ce oricine poate avea prea multă grăsime viscerală, este mai probabil dacă aveți mult de slăbit. Pe măsură ce începeți să dați acele kilograme jos, vă va ajuta întregul corp, inclusiv grăsimea de pe burtă care este ascunsă departe de ochii dumneavoastră.

Încă mai poți avea câteva! Dar limitați tipul “saturat” care se găsește în alimentele de origine animală, în uleiurile de cocos și de palmier și în lactatele cu toată grăsimea. Păstrați porțiile din aceste alimente mai mici decât ați putea face în mod normal, de exemplu. Și verificați etichetele nutriționale pentru a vedea câte calorii și cât de multă grăsime conține o porție. Căutați grăsimi care sunt mai bune pentru dumneavoastră, de asemenea, cum ar fi cele din alimente vegetale sau din pești precum somonul, tonul și macroul, care sunt bogate în omega-3.

Încă mai încerci să “arzi” grăsimea de pe burtă, bătând trotuarul ore în șir? Cercetările arată că câteva reprize rapide de exerciții fizice de intensitate ridicată – cum ar fi un sprint de 30 de secunde sau un set intens de tracțiuni – pot fi mai eficiente și mai ușor de încadrat în programul dumneavoastră. Puteți adăuga rafale de intensitate mai mare la orice antrenament. Trebuie doar să accelerați sau să lucrați mai intens pentru o perioadă scurtă de timp, apoi să reveniți la un ritm mai calm și să repetați.

Când vine vorba de creșterea în greutate, somnul este un pic ca terciul: Prea puțin – mai puțin de 5 ore – poate însemna mai multă grăsime pe burtă. Dar prea mult – mai mult de 8 ore – poate face și asta. “Corect” pare să fie în jur de 6-8 ore. Dacă nu dormiți atât de mult acum, sau dacă aveți tendința de a vă răsuci, încercați să vă culcați puțin mai devreme, relaxați-vă înainte de culcare, păstrați-vă dormitorul răcoros și încercați să nu trimiteți mesaje și e-mailuri chiar înainte de a vă culca.

Îmi pare rău, dar chirurgia estetică nu este soluția în acest caz. Liposucția nu ajunge în interiorul peretelui abdominal. Deci nu poate scăpa de grăsimea viscerală de pe burtă. La fel, nici dietele drastice nu sunt soluția. Este prea probabil să le abandonați. Opțiunea mai lentă, mai constantă – schimbări ale stilului de viață la care vă puteți angaja pentru o perioadă lungă de timp – este într-adevăr cel mai bun pariu.