Skip to content
Home » 5 legume care distrug grasimea de pe burta

5 legume care distrug grasimea de pe burta

  • by
5 legume care distrug grasimea de pe burta

5 legume care distrug grasimea de pe burta !Fie că aveți un top brioșă, un surplus de dragoste în jurul mijlocului, rulouri nedorite sau cum vreți să-i spuneți, nimănui nu-i place să aibă grăsime pe burtă. Grăsimea de pe burtă este ca acea rudă încăpățânată care nu te lasă în pace. Deoarece nu există o gamă de exerciții abdominale, ceea ce mănânci poate influența cât de mare sau mică este burta ta.

Deși grăsimea joacă un rol în organism, a avea o cantitate excesivă de grăsime nu este benefică pentru sănătate. Prea multă grăsime poate inhiba buna funcționare a organelor și poate împiedica sănătatea generală a cuiva. Chiar dacă oamenii se îngrășau cu ani în urmă, înainte de lunile reci de iarnă, ei făceau agricultură sau alte munci manuale pentru a arde acea grăsime. Asta a fost înainte de aparatele de încălzire, oameni buni. A strânge kilograme în zilele noastre nu face decât să vă pună viitorul în pericol.

Există anumite alimente care ajută de fapt să scapi de grăsimea de pe burtă. În timp ce exercițiile cardiovasculare (40 de minute pe zi, 5 zile pe săptămână) sunt întotdeauna recomandate atunci când încerci să atingi obiectivele de slăbire, consumul de alimente care ard grăsimile nu poate fi decât benefic pentru tine. Alimentele de mai jos au vitamine și minerale esențiale care sparg de fapt grăsimea de pe burtă. Mâncați aceste alimente în forma lor crudă pentru cele mai bune rezultate. Iata 5 legume care distrug grasimea de pe burta:

 

1#: Castravete
Deoarece castravetele conține foarte multă apă, te ajută să te simți sătul și să elimini poftele. O gustare excelentă între mese sunt câteva felii de castravete cu un pahar de apă. Vei fi hidratată, sătulă, iar castravetele te ajută să elimini toxinele din organism.

#2: Roșiile
Roșiile sunt bogate atât în calciu, cât și în vitamina C, care este un antioxidant esențial care ajută la combaterea radicalilor liberi din organism. Atunci când mănânci vitamina C și calciu împreună, însă, acestea atacă grăsimea din jurul mijlocului corpului tău.

#3: Ardei iute
Ardeii iuți au mai multă vitamina C decât portocalele și pot ajuta de fapt la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate reduce poftele nesănătoase. Un alt motiv pentru a mânca ardei iute este că aceștia conțin capsaicină, care ajută la arderea caloriilor.

#4: Frunzele verzi
Broccoli, spanacul, rucola, kale, salata romană și salata verde ar trebui să facă parte din dieta ta. Acestea au nutrienți esențiali care vă mențin oasele puternice, iar partea cea mai bună este că sunt foarte sărace în calorii, ceea ce înseamnă că vă puteți simți sătulă fără să vă îngrămădiți cu calorii. Acestea sunt, de asemenea, bogate în fibre, care stimulează metabolismul și o digestie sănătoasă.

#5: Fasolea
Fasolea este bogată în fibre și este o sursă excelentă de proteine pentru cei care mănâncă pe bază de plante. Conținutul ridicat de fibre poate ajuta la curățarea deșeurilor toxice din tractul digestiv, iar digestia sănătoasă este crucială pentru pierderea în greutate.

În plus față de consumul acestor alimente, este benefic să mâncați fructe precum papaya sau ananas pentru a obține enzime sănătoase care ajută la o digestie sănătoasă. De asemenea, este posibil să doriți să consumați alimente probiotice pentru a stimula flora intestinală sănătoasă. Cu cât aveți mai multe bacterii sănătoase, cu atât mai puține grăsimi aveți. Marile probiotice includ kimchi, kombucha, varză murată sau legume fermentate.

Încercați să respectați regula de “150 pe săptămână”. 150 de minute de exerciții fizice pe săptămână sunt necesare pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă. Dacă faceți exerciții fizice timp de aproximativ 20 de minute pe zi, încercați să faceți antrenament pe intervale, care folosește antrenamente de intensitate ridicată pentru a implica întregul corp.

În cele din urmă, evitați alimentele grase. Soda, alimentele prăjite sau cele foarte sărate fac corpul să rețină apă, ceea ce vă poate face să vă simțiți balonat. Mestecați bine mâncarea și încercați să nu mestecați gumă de mestecat, deoarece acest lucru vă face să inhalați aer în exces.